2023-2024 YAZ DÖNEMİ VE 2024-2025 AKADEMİK YILI STAJ HAREKETLİLİĞİ KESİN SEÇİM/YERLEŞTİRME SONUÇLARI
KA 131 Giden İdari Personel Döndüğünde

İDARİ PERSONELİN EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ

GİDEN İDARİ PERSONEL

 


Döndüğünüzde ne yapmalısınız?

Erasmus sürecinizi tamamladığınızda hibenizin kalan %20'lik kısmını alabilmek için AB Koordinatörlüğü'ne teslim etmeniz gereken evraklar bulunmaktadır. Bu evrakların dönüş tarihinizden itibaren 10 iş günü içerisinde teslim edilmesi gerekmektedir. Lütfen aşağıda belirtilen evrakları eksiksiz olarak Avrupa Birliği Koordinatörlüğü'ne teslim ediniz:

  • Katılım Sertifikası: Gidilen kurumda eğitim alma hareketliliğinin yapıldığını kanıtlayıcı belgedir. Bu belgeyi karşı üniversiteden ayrılmadan önce almanız ve belgenin ıslak imzalı ve/veya mühürlü olması gerekmektedir. Eksik imzalı ya da taranmış belgeler kabul edilmeyecektir.
  • Pasaport sayfalarının fotokopisi: Dönüş evraklarınızı teslim ederken Koordinatörlüğümüze pasaportunuzun kişisel bilgilerinizin  ve giriş-çıkış damgalarınızın bulunduğu sayfalarının bir kopyasını getirmeniz gerekmektedir.
  • Uçağa Biniş Kartı (Boarding Pass): Gidiş ve dönüş uçuşlarınızın biniş kartlarını Koordinatörlüğümüze teslim etmeniz gerekmektedir. 
  • On-line anketin doldurulması: Hareketliliğiniz tamamlandıktan sonra Avrupa Komisyonu tarafından "EU Survey" başlığı ile e-posta adresinize iletilen zorunlu on-line anketi doldurmanız gerekmektedir.

(!) Kalan hibe ödemesi yukarıda belirtilen belgeler teslim edilmeden ve "EU Survey" tamamlanmadan yapılamamaktadır. Anketin size ulaşmaması halinde lütfen Koordinatörlüğümüz ile iletişime geçiniz.


Tüm aşamaları gözden geçirdiniz/tamamladınız. 

Deneyiminizi paylaşabilir, ya da

 Koordinatörlüğümüze işleyişle ilgili geri bildirimde bulunabilirsiniz.